ایران وطنم

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

طلسم خشم RAGE SPELL



طلسم خشم هاله ای بنفش رنگ ایجاد می کند که نیرو های داخل این هاله سریع تر و قوی تر می شوند
.

استراتژی هجومی:

طلسم خشم بر اساس سطحی که دارد بر سرعت و قدرت نیرو های تحت حمایت خودش می افزاید ، اگر فرشته ی شفا بخش هم در این هاله قرار بگیرد با سرعت بیشتری مداوا می کند .

بهتر است این طلسم را در نقطه ای رها کنید که حدودا 3-4 خانه جلو تر از نیرو هایتان هاله ایجاد کند تا نیرو ها وقتی داخلش می شوند حداکثر بهره را از این طلسم ببرند.اگر طلسم را درست در جایی که هستند رها کنید به واسطه ی سرعتی که دریافت می کنند به سرعت از شعاع طلسم خارج شده و دیگر نمی توانند از برتری ای که طلسم خشم بهشان می داده سود ببرند.

اگر طلسم خشم همراه با طلسم شفا دهنده استفاده شد اثری فوق العاده خواهد داشت .


سایر دانستنی ها :

سطح پنجم طلسم خشم می تواند به پکا این قدرت را بدهد که در طی چند ثانیه خانه ی اصلی را نابود سازد.

طلسم خشم فیزیک قهرمانان را دو برابر می کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی

طلسم پرش JUMP SPELL


اگر نیروهایتان پشت دیوار قبیله ی دشمن گرفتار شده اند با استفاده از طلسم پرش می تواند راه را برایشان باز کنید
!


حتی اولین سطح این طلسم هم می تواند برای تمام نیروها توانایی عبور از دیوار را فراهم سازد ، تغییر در سطوح طلسم تغییر در میزان زمان این کارایی را افزایش خواهد داد. برای مثال طلسم پرش سطح سوم تقریبا دو برابر زمان طلسم سطح اول قدرت عبور از دیوار را به نیروها می دهد.

استراتژی هجومی:

در ابتدا باید مراقب باشید که همواره طلسم پرش را در نزدیکی دیوار رها کنید. اگر تصادفا این طلسم را در جایی رها کنید که فایده ای نداشته باشد یک طلسم ، زمان و مقدار زیادی اکسیر را از دست داده اید.

این طلسم به خصوص در برابر دیوار های دو لایه و سه لایه کارایی دارد وگرنه استفاده از آن در مقابل دیوار های تک لایه تقریبا بی معنی است.

از آنجا که رها کردن این طلسم چند بار در یک نقطه تاثیری ندارد مراقب باشید بیش از یکی را در یک نقطه رها نکنید.


سایر دانستنی ها :

سطوح دیوار هر چقدر باشید فرقی ندارد ، طلسم پرش هر نیرویی را که بخواهید از روی هر سطح دیواری رد خواهد کرد.

تنها نیرو هایی که طلسم پرش برای آنها بی فایده است هوگ ها ، دیوار شکنان و کلیه ی نیرو های هوایی هستند.

شعاع این طلسم نیز به اندازه ی سه طلسم قبلی( شفادهنده ، رعد و برق ،خشم) است



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی

طلسم یخ FREEZE SPELL


زمانی که آتش رگبار نیرو های دشمن شدت دارد استفاده از طلسم یخ بسیار کارساز است
.


از این طلسم برای از کار انداختن حرکت و قدرت آتش افروزی سازه ها دفاعی و نیرو های قلعه ی دشمن در زمانی معین و قسمتی محدود استفاده می شود.

تنها قسمی از دشمن تحت تاثیر این طلسم قرار میگیرد که در زمان انفجارش بعد رها کردن در حلقه ی طلسم قرار گرفته باشد ، نیروهای دشمن که بعد از ایجاد این حلقه وارد آن شوند از کار نخواهند افتاد و طلسم بر روی آنها اثر نخواهد داشت.

طلسم یخ از تاثیر گذاری بر روی نیرو های هوایی دشمن عاجز است( فرض شود که نیروی داخل قلعه ی دشمن اژدها باشد ، طلسم تاثیری بر روی اژدها نخواهد داشت.

استراتژی هجومی:

تسلای مخفی دشمن تنها زمانی تحت تاثیر طلسم یخ قرار میگیرد که قبل رها کردن طلسم نمایان شده باشد !

این طلسم به شما امکان می دهد تا گروه های بربر یا کمانداران خود را از خط آتش برج جادوگر دشمن در امان بدارید و بدون آنکه خسرانی بر آنها وارد شود این برج ها را نابود سازید.

طلسم یخ همچنین می تواند ضد هوایی دشمن را برای مدتی از کار بیاندازد و نیرو های هوایی شما را از شر آنها مصون بدارد.

این روش برای زمانی که ارتش هجومی با تعداد زیادی بالن تشکیل شده باشد بسیار مفید خواهد بود. طلسم یخ با از کار انداختن کمان ایکس و برج جهنمی باعث می شود نیرو های قدرتمندی همچون پکا ها مدت زمان بیشتری زنده بمانند. از کار انداختن کمان ایکس هم فرصت بهتری را برای بربر ها فراهم خواهد نمود.

در مورد برج جهنمی استفاده از طلسم یخ موثر تر از طلسم شفا دهنده خواهد بود زیرا طلسم شفا دهنده در برابر قدرت بسیار بالای برج جهنمی نمی تواند زیاد به کمک نیرو ها بیاید در حالی که طلسم یخ کاملا این عنصر دفاعی خارق العاده را از کار خواهد انداخت.

زمانی که نیرو های قوی ارتشتان کشته شدند( مثل غول ها و پکا ها) استفاده از طلسم یخ برای خنثی کردن خمپاره ها و برج های دفاعی دشمن کمک شایانی برای سایر نیرو های شما خواهند بود که به مراتب قدرت جسمانی کمتری دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی

جن GOBLIN


خصوصیات ظاهری : یک موجود کوچک با بدنی سبز رنگ، گوش های تیز دراز ، چشمان و دماغی قرمز به همراه کیسه ای برای جمع آوری سکه ها و اکسیر های غارتی
.


جن سریعترین نیروی زمینی در بازی است. هدف اول آنها در جنگ ها منابع دشمن هستند. بنابراین اگر در یک حمله جمع آوری اکسیر و طلا برایتان در درجه ی اهمیت قرار دارند باید نگاهی ویژه به جن داشته باشید.

جن ها بیش از دو برابر بربر ها و حدود سه برابر کمانداران می توانند در یک واحد زمانی به منابع و مخازن اکسیر و طلای دشمن خسارت وارد کنند. آنها از نظر ضربه پذیری ضعیف تر از بربر ها هستند اما وضعیت بهتری نسبت به کمانداران دارند.

استراتژی هجومی:

برای غارت منابع و مخازن حریف جن ها ایده آل ترین نیروها هستند. برای این منظور باید راه های دسترسی سریع به این هدف های مورد نظرشان برایشان فراهم شود. بنابراین دیوار شکن ها کمک های مناسبی برای آنها خواهند بود. بربر ها و غول ها که به مراتب نیروی جسمانی قوی تری نسبت به جن ها دارند برای پشتیبانی از جن ها و نابود کردن خمپاره انداز ها و برج های دفاعی حریف باید مورد استفاده قرار بگیرند.

جایگزین دیوار شکن ها برای کمک به جن ها " طلسم پرش" است که باعث می شود جن ها از روی دیوار ها بپرند اما این روش پرخرج تر از روش قبلی ذکر شده است.

همانند کمانداران ، بزرگترین ضعف جن ها در برابر برج جادوگر و خمپاره انداز است. اکثر برج جادوگر ها و خمپاره انداز ها می توانند با یک شلیک جن ها را از بین ببرند. برای کم رنگ کردن این نقطه ضعف می بایست جن ها را در چند دسته مختلف رها کرد و از فرستادن همه ی آنها با هم در یک نقطه اجتناب کرد.

جن ها برای کم کردن و از بین بردن قدرت تخریبی تله های حریف( به خصوص بمب ها) بسیار عالی اند زیرا سرعت سریع آنها این امکان را به آنها می دهد که قبل از انفجار بمب ها از محدوده ی خطر دور شوند! جن ها همچنین می توانند از تله های فنری هم عبور کنند مگر اینکه در نقطه ای که تله ی فنری کاشته شده است مکث کنند.

استراتژی های دفاعی:

اگرچه در کل نیروهای مناسبی برای دفاع نیستند اما بی فایده هم نیستند! اگر جن ها را در قلعه داشته باشید هنگام حمله ی حریف ( چون دیگر منبع و مخزنی برای هجوم آنها وجود ندارد!) آنها به سمت حریف یورش می برند. در این صورت سرعت بالای جن ها نسبت به نیروهای دیگر مزیت آنهاست.

هنگامی که می خواهید منابع شما از غارت جن های حریف در امان باشد هنگام چیدمان قبیله به یاد داشته باشید که تمامی منابع و مخازن خود را تحت پوشش عناصر دفاعی خود قرار بدهید ، علی خصوص خمپاره انداز ها و برج های جادوگر.

تفاوت های ارتقاء:

سطح سوم: کیسه ی جن راه راه قهوه ای می شود

سطح پنجم: موهای قرمز ، کیسه ای به رنگ تمام قهوه ای روشن

سطح ششم: لباسی تیره بر تن


دانستنی های بیشتر:

زمانی که روی اردوگاه اشاره کنید ، جن ها همگی برای لحظه ای به سمت چپشان نگاه می کنند.

جن ها ( به همراه " مینیون" ها ) سریع ترین نیرو های بازی هستند.

در صورت ارتقاء کمپ ها به بالاترین سطح می توان 240 جن را به استخدام در آورد و این تعداد می تواند به 275 افزایش بیابد( حداکثر 35 تا در قلعه)

آنها تنها نیرویی هستند که سرعتی بیشتر از سرعت عمل تله ی فنری دارند با این حال تنها نیرویی نیستند که می توانند از تله ی فنری در امان باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی

دیوار شکن WALL BREAKER



ظاهر: یک اسکلت کوچک که کلاه خلبانی بر سر دارد و یک بمب بزرگ در دستانش است.

دیوار شکن به نزدیک ترین دیوار نسبت به نقطه ای که رهایش کرده اید حمله ور می شود و به سبک خلبان از جان گذشته ی ژاپنی ( کامیکاز ژاپنی در جنگ جهانی دوم هواپیمای خود را از مواد منفجره پر کرد و با آن به مواضع دشمن حمله کرد ) خود را فدا می کند تا راه را برای سایر نیرو ها بگشاید. قدرت تخریبی بمبی که توسط دیوار شکن برای انهدام دیوار حمل می شود تا 40 برابر است. بدین ترتیب که برای مثال قدرت تخریبی بمب یک دیوار شکن 12 است اما قدرت تخریبی همان بمب برای دیوار480 است! بدون توجه به خسارتی که وارد می کند یا نه ، دیوار شکن بعد از انفجار بمبی که در دست دارد نابود می شود.

تا اتمام تخریب تمام دیوار ها ، اولویت اول دیوار شکن ها دیوار های دشمن است ، حتی اگر شما آنها را در دورترین نقطه نسبت به دیوار دشمن رها کنید آنها به سمت آن دیوار یورش می برند.


استراتژی هجومی:

دیوار شکن قوی ترین نیرو برای شکست دیوار است.

دیوار شکن ها با توجه به سلامتی بسیار کمشان نسبتا هزینه ی زیادی دارند. برای اینکه بتوانند به ماموریت خود ( دیوار شکنی) به نحو احسن بپردازند نیاز است یک یا دو غول را برای مثال به سمت دیوار مورد نظر فرستاد و سپس پشت سر آنها دیوار شکن ها را فرستاد تا از خط آتش حریف در امان باشند. غول ها و دیوار شکنان هم تیمی های عالی هستند ، در حالی که غول ها عناصر دفاعی حریف را سرگرم خود می کنند دیوار شکن با انهدام دیوار راه را برای تجاوز غول به داخل دیوار های دشمن فراهم می سازد.

پیشنهاد می شود برای بالا بردن کارایی دیوار شکن ها ، در هر بار دو دیوار شکن به یک مسیر فرستاده شوند تا قدرت تخریبی بیشتری داشته باشند.

سلامت آنها بسیار پایین است ، پس باید از آنها هوشمندانه استفاده کرد.

دیوار شکنان قدرتی تخریبی انفجاری دارند ، بنا به این قابلیت می توان از آنها برای اتمام نابودی یک سازه که چشبیده به یک دیوار هست هم بهره برد.


استراتژی دفاعی:

دیوار شکن دیواری که پشتش هیچ سازه ای نباشد را مورد هدف قرار نمی دهد.

دیوار شکن هیچ گاه به تک دیوار حمله نمی کند ، دیوار مورد هدف او باید حداقل از سه دیوار متصل به هم تشکیل شده باشد که تماما و یا بخشی از یک سازه را تحت مراقبت قرار داده باشد.

داشتن دو لایه ی دیوار دفاعی در برابر دیوار شکن ها کارساز نیست ، چون قدرت انفجاری ای که دیوار شکن ایجاد می کند به هر دو لایه ی دیوار خسارتی یکسان وارد می کند و می تواند هر دو لایه را تخریب کند. همیشه تلاش کنید سازه های کم اهمیت تر را خارج از لایه های دیواری خود قرار دهید( منابع ، کلبه ی کارگر و...) این باعث می شود که دشمن مجبور شود دیوار شکن های خود را از فواصل دور تری نسبت به دیوار رها کند و این شانس عناصر دفاعی شما را برای تشخیص و انهدام دیوار شکن قبل رسیدن به دیوار را افزایش می دهد.

قرار دادن دیوار شکن در قلعه به هیچ وجه توصیه نمی شود! چون انفجاری که آنها ایجاد می کنند زیاد نمی تواند به حریف آسیب وارد نماید.


تفاوت های سطوح ارتقاء:

سطح سوم: بمبی که دیوار شکن حمل می کند بزرگتر می شود.

سطح پنجم : بمب حاملی طلایی می شود.

سطح ششم: در این سطح دیوار شکن یک بشکه ی بمب را حمل می کند که قدرت انفجاری بسیار بالایی دارد (شبیه بمب غول پیکر)


سایر دانستنی ها :

اگر قبیله ی دشمن هیچ دیواری نداشته باشد و شما دیوار شکن را به میدان بفرستید اون به نزدیک ترین سازه نسبت به نقطه ای که رهایش کرده اید یورش می برد و خودش را آنجا منفجر می کند. با این حال خسارتی که وارد می کند بسیار کمتر از قدرت تخریبی ای است که در مواجهه با دیوار ایجاد می کند. برای مثال یک دیوار شکن سطح پنج فقط می تواند 46 واحد خسارت به سازه ی دشمن وارد نماید در حالی که اگر همین دیوار شکن را به سوی دیوار دشمن بفرستید قدرت تخریبی اش 1840 واحد خواهد بود ! دیوار شکن به هیچ وجه نیروی مناسبی برای قلعه نیست . زمانی که دشمن حمله می کند در صورتی که قلعه با دیوار شکن ها پر شده باشد آنها به سوی دشمن حمله می کنند و خودشان رو جلوی آنها منفجر می کنند و سریعا نابود می شوند. برای استراتژی حمله ای هم نباید از آنها به عنوان سربازان قلعه استفاده کرد چون اگر 5 یا 10 تای آنها به طور همزمان رها شوند ( اگر چه بتوانند موفق شوند و خود را به دیوار های حریف برسانند می توانند بسیار موثر باشند) به احتمال بسیار زیادی با یک شلیک خمپاره انداز دشمن قبل از اینکه به نقطه ی محبوب خود برسند نابود می شوند.

حداکثر دیوار شکن مستقر در اردوگاه های سطح آخر 120 است که با توجه به نهایت ظرفیت قلعه ( که می تواند 17 دیوار شکن را در خود جای دهد) تا 137 تا هم می رسد.

از دوازدهم مارس 2013 هر دیوار شکن دو فضا را در اردوگاه اشغال کردند( قبل از این تاریخ فضای اشغالی اش یک بود!)




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی

پکا P.E.K.K.A



خیلی ها برایشان سوال است که دقیقا پکا نماد چیست؟ آیا او یک شوالیه است ؟ سامورایی ؟ یا یک آدم آهنی؟ هنوز کسی نمی داند. در حالی که در مونث بودن یا مذکر بودن او بسیار شک و شبهه و سوال مطرح است اما بر اساس آنچه که هنگام بارگذاری بازی در حین اجرا نمایان می شود می توان استنباط کرد که این نیرو مونث است!

دو خوشه ی کریستالی از دو طرف سرش بیرون زده و یک شمشیر را در دستش حمل می کند.

این پیاده نظام زره پوش ضربات بسیار قوی ای دارد اما در مقابل الکتریسیته تحمل زیادی ندارد. به سبب زرهی که بر تن دارد آسیبی دو چندان از جانب تسلای پنهان به او وارد می شود ( تسلا واحد سنجش جریان مغناطیسی است)

او پر هزینه ترین نیروی اکسیری است و بیشترین زمان تعلیمی را هم صرف می کند.


استراتژی هجومی:

با توجه به قدرت تهاجمی و سلامت بالای پکا ها توصیه می شود هنگامی که روانه ی میدان جنگ می شودند به صورت دسته های دوتایی و از گوشه ها یا در نزدیکی سازه های دفاعی دشمن رها شوند.

اکثر سازه ها بعد از دو ضربه ی پکا منهدم می شوند و این به دلیل ضربات مهلک پکاست ( بین 600 تا 900 خسران در ضربه بر اساس سطوح مختلف اش). به این ترتیب دو پکا با یکدیگر و با یک ضربه می توانند اغلب سازه ها را با خاک یکی کنند!

اگر قبیله ی دشمن با بالاترین سطح دیواری محاصره شده باشد شاید بهتر باشد یک گروه از پکا ها را به میدان بفرستید. این روش این امکان را می دهد که با یک ضربه ی این گروه دیوار شکسته شده و راه نفوذ برای سایر نیرو ها باز شود. با این حال مراقب تسلا های مخفی باشید و به خاطر داشته باشید که تسلا ها دو برابر سایر عوامل دفاعی دشمن به پکاها را صدمه وارد می کنند.


استراتژی دفاعی:

اگرچه تسلای مخفی قدرت این را دارد که یک پکا را به راحتی از بین ببرد اما وقتی گروهی پکا حمله ور شوند قضیه کمی فرق می کند. پس نباید فقط به تسلا تکیه کرد و باید به روش های دفاعی دیگر هم متوسل شد.

پکا ها تحت تاثیر تله ی فنری قرار نمی گیرند !


تفاوت های سطوح ارتقاء:

سطح دوم : تنها تغییر این سطح نسبت به سطح اول این است که رنگ نوک شمشیر پکا همرنگ اکسیر ( بنفش) می شود.

سطح سوم: زره ی پکا تیره می شود ، کمی بزرگتر می شود ، چشم ها ، شاخ ها و شمشیرش قرمز می شوند.

سطح چهارم: پکا دو شمشیر حمل می کند و رنگ شاخ هایش صورتی می شود.

سطح پنجم : رنگ زره اش بنفش تیره و دسته های شمشیرش طلایی می شوند. شاخ ها و نوک شمشیر هایش بنفش شده و چشمانش هم بنفش روشن می شوند.


سایر دانستنی ها :

اگر به به دقت به پکا ها نظاره کنید از داخل تو خالی هستند.

مخفف عبارت پکا (P.E.K.K.A) معنی خاصی ندارد با این حال سوپر سل در تاریخ 22 آگست 2012 در فیس بوک از کاربران خواست تا معنی این عبارت را رمز گشایی کنند. برنده ی این نظر سنجی چنین پاسخی داد : " شوالیه ای خشمگین که در بین آدم کش ها قاتل ترین است" (PERFECT ENRAGED KNIGHT KILLER OF ASSASSINS)

اگر در یک حمله، سطح پنجم پکا را با سطح پنجم طلسم خشم مورد حمایت قرار دهید خسارتی هولناک به رقیب وارد می کنید. چیزی در حدود 2565 خسران در حمله!

به همراه یک پکا در سطح 4 به بالای قلعه ، شما می توانید 9 پکا ی دیگر را در اردوگاه های سطح بالای خود ایجاد کنید.

بالاترین سطح پکا بیشترین اکسیر را برای ارتقاء در بین سایر نیرو ها مصرف می کند ( برای رسیدن به سطح پنجم در مجموع 24 میلیون اکسیر صرفش اش می کنید






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی

اژدها DRAGON



اژدها نیروی هوایی ترسناکی است که هم به نیرو های هوایی حریف حمله می کند و هم به هر آنچه در زمین باشد. بر خلاف بالن ، اژدها از فاصله ی معین به هدف خود آسیب وارد می کند و نیازی نیست به هدف خود کاملا نزدیک باشد. آتشی که از دهان اژدها خارج می شود انفجاری است.( همانند جادوگر)

اژدها همچنین نسبت به بالون تفاوت دیگری دارد. اژدها اولویت بندی ندارد ، نزدیک ترین هدف طعمه ی اژدها خواهد شد.

محدوده ای که توسط آتش اژدها مورد تخریب قرار میگیرد نسبتا کم است( این امر را هنگامی که اژدها به قلعه یا دیوار ها ی دشمن حمله می کند میتوان مشاهده کرد)

استراتژی هجومی:

برای حمایت از اژدها باید ضد هوایی های دشمن را با استفاده از پیاده نظام ها ( غول ها و بربر ها و ...) و یا طلسم رعد و برق منهدم کرد.

یک استراتژی خوب دیگر استفاده ی ترکیبی اژدها و بالن است. اگرچه این یک استراتژی پر هزینه خواهد بود.

با توجه به هزینه ی بالای اژدها ، از این نیروی قدرتمند اغلب برای کسب جام استفاده می شود تا حملاتی که اولویتشان غارت ذخایر رقیبند.

اژدها نیرویی ایده آل برای قلعه است.

استراتژی دفاعی:

اژدها یکی از قدرتمندترین نیروهای بازی است و به همین دلیل دفاع برابر آن بسیار سخت است.

با این حال چند ضد هوایی سطح بالا می توانند دفاع خوبی برابر هجوم اژدها ها باشد. به همین دلیل باید سعی کنید ضد هوایی خود را در لایه ی اول دفاعی قرار ندهید تا زود توسط دشمن نابود نگردد.

همانگونه که گفته شد اژدها نیرویی ایده آل برای قلعه به شمار می آید. این نیروی هوایی قابلیت پرتاپ آتش به صورت انفجاری را داراست و این امر باعث می شود تا بتواند گروهی از پیاده نظام حریف همانند دسته های بربر ها و جن ها را نابود کند.

سلامتی نسبتا بالای اژدها باعث می شود تا زمانی قابل توجه در مقابل شلیک های برج جادوگر یا برج کماندار زنده بماند ( اگرچه ضربات چند برج به طور همزمان می تواند خیلی زود اژدها را از بین ببرد.


تفاوت های سطوح ارتقاء:

اژدها در 4 سطح تغییرات ظاهری زیادی دارد

سطح اول: اژدها سبز رنگ است و چشمان سیاهی دارد.

سطح دوم: رنگ اژدها بنفش می شود و شبیه عکسی می شود که در سرباز خانه از آن نمایش داده شده. چشمانش هم همرنگ اکسیر می شود.

سطح سوم: اژدها به رنگ قهوه ای و خاکستری تیره در می آید.

سطح چهارم: رنگ پوست اژدها قرمز شده و از داخل چشمانش آتش بیرون می آید.


سایر دانستنی ها :

خورخه یائو اولین نفری بود که توانست جام هایش را از مرز 4 هزار عبور دهد. خورخه تمام اردوگاهش را با اژدها پر می کرد وبه همراه 4 طلسم رعد و برق به قبایل دیگر یورش می برد. از 4 طلسم رعد و برق یکی را برای از بین بردن نیرو های قلعه ی دشمن خرج می کرد و 3 تای باقی مانده را برای انهدام ضد هوایی ها. با این روش او از اینکه بتواند 50 % خسارت را به سازه های دشمن وارد کند و یک ستاره بگیرد و پیروز نبرد بشود تقریبا مطمئن بود. او با این روش شاهکار کرد و تبدیل به بهترین بازیکن شد.

در مجموع می توان با 13 اژدها به دشمن حمله کرد( 12 تا در اردوگاه های سطح بالا و یکی در قلعه ی سطح 3 به بالا)

سایه ی اژدها به هیچ وجه شبیه شکل فیزیکی اش نیست ،بلکه بیضی شکل است.

اژدها در کنار پکا دو عضوی از بازی هستند که در هر سطح تغییراتی قابل توجه دارند.  


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی توسلی